چک لیست سئو

ساخت وبلاگ

سرعت بارگزاری سایت 
به طبع برای شما اتفاق افتاده که وارد سایتی گردید چک لیست سئو و در انتظار بارگذاری شدن برگه باشید ولی آنقدر این فرصت نماید عبور میکند که شما میلی ندارید آن برگه را نگه دارید عالی بایستی بدانید با سرعت هایی پایینی که ما سرگرم شغل با آن هستیم حقیقتا در شکیبایی و طاقت نمیگنجد که چشم به راه بمانید و در‌این‌صورت‌ گردآوری مقداری صبوری میکنند و جمع ایی دیگر تارنما را رخنه‌ میکنند. آکادمی رایا پارس می بایست میزبانی سایت خویش را آیتم تحقیق قرار دهید و همینطور عکس ها و کلیپ ها را حدالمقدور به زیر ترین وسعت ممکن برسانید.

۲) افزودن پیوند داخلی به محتوا
به صفحه ها دیگر وب سایت خویش که فکر میکنید مخاطبان به آنان عشق مند می باشند نیز تصور کنید و از بین محتوای خویش به آن ها پیوند بدهید. اما این صفحه ها می بایست با هم مرتبط باشند، what is seo با اجرا این شغل به یوزرها اذن می دهید که به قسمت های متعدد وبسایت شما دسترسی داشته باشند.

۳) اثر موادتشکیل دهنده گرافیکی تارنما
گرافیک اینترنت ساتتان را بایستی جوری پیاده سازی فرمایید که در نگاه نخستین مخاطب متوجه گردد دقیقا در ادامه آن بوده میباشد و با ورود به وب سایت این موقعیت می بایست در وی ساخت‌و‌ساز خواهد شد که نشانی را صحیح آمده و بهتر به نوعی با کاربری سات متناسب پیاده سازی گردیده در حیث بگبربد که در‌حالتی که خانمی پیرو اسباب و اثاث آرایشی بگردد و وارد  سایتی مربوط به قضیه گردد ولی به حیث بصری از رنگی صنعتی یا این که خنثی مصرف شده باشد به طبع احساس خوشایندی را به خویش نمیگیرد.

۴) هماهنگی و سازش و منعطف بودن
صراحت دارد تکنولوژی ها روز آپ تو دیت در اکنون ارتقا میباشد ولی به این مفهوم وجود ندارد که همگی مخاطب های اینترنتی خویش را آپ تو دیت میکنند ممکن میباشد گردآوری ایی هنوز از مرورگرهای کهن استعمال نمایند بایستی تارنما خویش را با تمامی مرورگرها سازگار فرمائید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 117 تاريخ : شنبه 30 مهر 1401 ساعت: 15:51

این نصیب که از اولِ نشر این خدمت وجود داشته میباشد چک لیست سئو را می‌قدرت هسته اساسی Google Lighthouse به شمار آورد. این قسمت به تحقیق تلاش یک سایت می پردازد تا معیار کارآمدی آن را بعنوان یک اینترنت نرم افزار پیش‌رونده بررسی نماید. بعنوان نمونه، گوگل لایت هاوس روش درست اکران همگی عنصرها و محتواهای پویا و نیز در دسترس بودن تجهیزات آفلاین را تحقیق می‌نماید.

چطور می‌قدرت به Google Lighthouse دسترسی پیدا کرد؟
هم اکنون که متوجه شدید، Google Lighthouse چیست و چه معیارهایی دارااست؟ شمارا با ابزارها و افزونه‌هایی آشنا خوا‌هیم کرد که بتوانید به‌راحتی به فانوس دریایی گوگل دسترسی داشته باشید:

۱- ابزار PageSpeed Insights
پیج اسپید اینسایتس وقتی صرفا برای امتیاز دادن به تارنما ها آیتم آکادمی رایا پارس به کارگیری قرار می گرفت البته امروزه این ابزار از شغل های گوگل لایت هاوس سود می‌گیرد. هر URLـی می‌تواند آزمایش های 6 گانه سرعت را ایفا دهد و همینطور از پیشنهادات برای بهبودسازی برخوردار خواهد شد و همینطور در نقطه پایان یک امتیاز کلی سرعت نیز به URL وارداتی شما وابستگی میگیرد.

۲- ابزار Developer Tools
ای ابزار مرتبط با مرورگر Google Chrome میباشد. what is seo گوگل لایت هاوس از نصیب Developer Tools در مرورگر گوگل کروم نیز قابل دسترسی میباشد. درین نصیب یوزرها میتوانند مشخص و معلوم نمایند که آزمایش های انجام یافته برروی لینک و پیوند معین گردیده شان کدام آیتم از آزمایش های پنجگانه لایت هاوس باشد. همینطور در‌این نصیب قسمتی به اسم دیوایس آپشن هم وجود دارااست که یوزرها می‌توانند آیتم گوشی یا این که دسکتاپ را تعیین نمایند و همینطور مشقت مختلفی از سرعت های وب نیز برای حساب کردن وجود داراست.

۳- افزونه های Google Chrome
جاری ساختن آزمایش های پنجگانه لایت هاوس به طور بدون نقص از روش افزونه گوگل کروم نیز قابلیت پذیر میباشد. شما می‌توانید این افزونه را از قسمت های مرتبط با افزونه های گوگل کروم پیدا فرمایید. همینطور گوگل لایت هاوس از روش پرتال های dev گوگل نیز قابل دسترسی میباشد.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 103 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 15:16

فهم و شعور این نکته حائض اهمیت میباشد که نمی‌توانید چک لیست سئو صرفا یک پست وب لاگ دیرین ساخت و ساز فرمایید و انتظار داشته باشید که پست شما هزاران بازدیدکننده را از Google جذب نماید. آکادمی رایا پارس برای داشتن شایسته ترین شانس برای سکو بندی، بایستی تفحص واژه کلیدی خویش را اجرا دهید و پست‌های وب لاگ خویش را برای بهینه سازی ساخت‌و‌ساز فرمایید.

در‌پی به روند این عمل اشاره خوا‌هیم کرد.

1.یک کلمه و واژه کلیدی پیدا فرمائید:
هر پست وبلاگی که می‌نویسید می بایست what is seo برای یک واژه کلیدی مهم باصرفه‌سازی گردد و آن واژه کلیدی بایستی چیزی باشد که عموم در واقع ماه به ماه آن را کاوش می‌نمایند. به هر درحال حاضر، اخذ ترافیک کاوش به یک پست وب لاگ در امر موضوعی که هیچ کس آن را کاوش نمی‌نماید، ناممکن میباشد.

2.مقصود کاوش را نظارت نمایید:
مرتبه بالا در گوگل رمز اخذ ترافیک جستجوی مداوم به پست های وب لاگ شما میباشد، البته در‌حالتی که اشخاص در جستجوی واژه و کلمه کلیدی شما حقیقتا در ادامه پست‌های بلاگ نباشند، شانس شما برای جايگاه‌بندی معدود میباشد. برای پرهیز از این اختلال عالی میباشد آغاز غرض کاوش خودتان را به صدق بشناسید.

برای این عمل واژه کلیدی خویش را در گوگل تایپ فرمائید و به نتیجه ها کاوش نگاه نمایید. از آنجایی که غرض گوگل ارائه حاصل مرتبط به جستجوگران میباشد، حاصل جستجوی آن راهی بهتر برای شناسایی مقصود کاوش میباشد.

از جمله وقتی که اشخاص یادگرفتن وردپرس را کاوش می‌نمایند معمولا در ادامه یادگرفتن پیکربندی وردپرس و بینش نصب پوسته بر روی آن میباشند. پس خوب میباشد در مقاله مرتبط با این واژه کلیدی از پیکربندی وردپرس مصرف شود. این مسئله یک نکته بسیار اصلی در بهینه سازی بلاگ میباشد.

3.تیتر‌های جذب کننده و مرتبط بنویسید:
وقتی که یوزرها یک واژه کلیدی را در وب کاوش می‌نمایند. او‌لین چیزی که از وب سایت شما به آن ها اکران داده میشود تگ h1 جان دار در برگه میباشد مقاله متبوع میباشد. این تیتر می بایست طوری باشد که مخاطب را به سمت تارنما شما جذب نماید. برای مثال وقتی که استفاده کننده طرق معالجه ککو مک شکل می شود. معمولا شایسته ترین عنوانی که بر روی آن کلیک می‌نمایند می تواند 10 شیوه برای از فی مابین بردن لک و پیس شکل در خانه باشد.

انگیزه این زمینه این میباشد که یوزرها اکثر زمان ها دوست دارا‌هستند این گروه امور را در خانه ایفا دهند. همینطور استعمال از اعداد در تیتر میتواند در واحد سنجش جذب یوزرها تاثیرگذار باشد.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت: 13:58

هنگامی جستجوگرهای صوتی سؤالی می پرسند، چک لیست سئو معمولاً آن را با «چه کسی»، «چه چیزی»، «کجا»، «چه وقتی»، «چرا» و «به چه شکل» آغاز می‌نمایند. آنان در ادامه جواب‌هایی میباشند که نیاز فوری را برآورده نماید. برای جواب به‌این سؤالات، یک کاغذ سؤالات متداول تولید فرمایید و هر سؤال را با این قیدها استارت نمایید. آکادمی رایا پارس بعد از آن به طور مکالمه به آنان جواب دهید تا به جستجوی صوتی متوسل گردید.

6. به یوزرها تلفن همراه دقت داشته باشید
در بعدازظهر حاضر اکثر عموم موبایل را به کامپیوتر خانگی ترجیح میدهند. what is seo انگیزه این مورد این میباشد که تلفن‌های همدم معمولی‌خیس می باشند و به راحتی می‌اقتدار آنها را حمل کرد. جستجوهای صوتی نیز معمولا از روش تلفن‌های هم پا شکل می گیرند. در اجرا بهینه سازی برای جستجوهای صوتی بسیار اساسی میباشد که شما به یوزرها گوشی اعتنا ویژه‌ای داشته باشید. در اینگونه اینترنت‌تارنما‌هایی می بایست به طبع یوزرها تلفن همراه را در حق تقدم قرار دهید.

خوب میباشد کدهای html و css خودتان را به شایسته ترین صورت برای یوزرها تلفن همراه با صرفه‌سازی نمایید. ولی امروزه اکثر پوسته‌های مهیا اینترنت‌وبسایت ریسپانسیو می‌باشند و می‌اقتدار در دستگاه‌های متعدد از آن ها استفاده نمود. ولی در‌صورتی‌که کدنویسی پوسته اینترنت‌وب سایت را خودتان برعهده گرفته‌اید و به طرز ریسپانسیو کردن برگه احاطه ندارید، خوب میباشد قطعا یک عصر آموزشی برای ساخت اینترنت‌وبسایت ریسپانسیو را ببینید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 119 تاريخ : چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت: 13:48

بر طبق رنگ سازمانی خویش رنگ مهم تارنما را معین نمائید.
بر پایه ی واحد سنجش داده ای که اینک در چنگ دارید، چک لیست سئو برنامه ای را گزینش فرمائید که بتواند تمامی این مطالب را در آن قرار اعطا کرد.
پیاده سازی را تعیین نمایید که با بیزنس شما تماماً مطابقت باشد.
در وب سایت از ماژول های که برای ساخت‌و‌ساز افکت پیاده سازی میگردند، بیشتراز حد به کار گیری نکنید.
پیاده سازی بی آلایش و موءثر از پیاده سازی بغرنج و سردرگم کننده، عالی کار می نماید.
هدر تارنما در جذب کاربر موءثر میباشد چنانچه که در مسئله پیاده سازی برنامه خردسالان کار نمیکنید آکادمی رایا پارس از هدرهای فانتزی که امروزه بسیار محصل گردیده اند اجتناب نمایید.
متن مهم تارنما را با فونت 16 و متن عنوان را با فونت 18 و بزرگتر تایپ فرمائید.
در تعیین خودکار از فونت های خوانا و خوشگل استعمال نمائید.
نصیب معرفی مولف در وب سایت را از دید گرافیکی متمایز فرمایید.
اذن دهید کاربر به آسانی مطالبی what is seo که در وب سایت قرار داده اید را بیابد.
پیاده سازی دوباره وب سایت بایستی چه خصوصیت هایی داشته باشد؟ 
پرسش آیا در شرایطی‌که سایتی زشت باشد البته استفاده کننده بالایی داشته باشد، آیا بایستی آنرا پیاده سازی دوباره کرد؟ جواب یه این پرسش حتما نه میباشد. صرف زشت بودن یک وبسایت نباید سبب ساز گردد که بخواهیم آن را پیاده سازی دوباره کنیم. مگر اینکه این پیاده سازی دوباره منافعی برای ما داشته باشد. بگذارید راه حل پیاده سازی دوباره وبسایت را برای وبسایت های لبریز استفاده کننده را رسیدگی کنیم:

گرافیک تارنما تازه را در دست مشتریانتان قرار دهید، تا در باره آن لحاظ دهند. در حالتی که یکسری گرافیک متعدد برای تصمیم گیری در مشت دارید، مشتریان را در فرآیند تصمیم گیری با خویش هم پا نمایید.
در‌صورتی‌که در پیاده سازی دوباره وبسایت قرار میباشد، تجهیزات جدیدی به وب سایت اضافه خواهد شد. این تجهیزات تازه را به استحضار مشتری رسانده و از آنان حیث خواهی فرمایید.
برای فرصت تغییر‌و تحول یک ساعت با جنبش معکوس در وب سایت قرار دهید، که با صفر شدن ارقام ساعت وبسایت تازه شما بار گذاری گردیده باشد.
بعداز بار گذاری وبسایت تازه از مشتریان خویش لحاظ خواهی فرمائید.
گزینش کمپانی هایی که قابلیت رفع ایرادات وب سایت پیش از بار گذاری آخری را به شما بدهند و امان مناسبی ارائه بدهند. وب سایت های مالامال استفاده کننده نمی توانند ریسک حیف کردن مشتری را بپذیرند، بدین ترتیب عالی میباشد با کمپانی هایی قرار اعطا کرد ساخت سایت را امضا نمایند، که تعهد کاری مورد نیاز در قبال مشتریان را داشته باشند.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت: 16:02

اگر به کسب و کار آنلاین خود نگاه بلند مدت دارید چک لیست سئو و می‌خواهید برای مدت طولانی در جایگاه‌های خوب صفحات جستجو قرار بگیرید بهتر است خرید بک لینک را فراموش کنید. چرا؟
هر لینکی که به سایت شما وارد می‌شود مثل یک رأی مثبت به سایتتان است. آکادمی رایا پارس وقتی تعداد این رأی‌ها زیاد شود، از نظر گوگل شما در انتخابات توانسته‌اید با اکثریت آراء پیروز شوید و به جایگاه نمایندگان سایت‌های برتر دست یابید. حالا اگر در این میان گوگل متوجه شود what is seo شما این جایگاه را با خرید رأی به دست آورده‌اید چه خواهد شد؟ آن جایگاه را از شما می‌گیرد یا به عبارت دیگر رتبه سایتتان به طور جدی افت خواهد کرد.

جالب است بدانید از نظر گوگل همه بک لینک‌ها با هم برابر نیستند؛ برخی لینک‌ها ارزش بیشتری نسبت به برخی دیگر دارند و این بستگی چند موضوع دارد:

اعتبار سایتی که لینک در آن قرار گرفته باید یک سایت معتبر با DA مناسب باشد.
کلماتی که در اطراف لینک به کار رفته‌اند باید حتماً مرتبط با لینک باشند تا گوگل متوجه شود صفحه‌ای که به آن لینک داده شده در رابطه با چه موضوعی است.
برای مثال بسیاری از افراد وقتی به سایت آمازون لینک می‌دهند بدون شک در اطراف لینک از کلمه «کتاب» نیز استفاده می‌کنند. این باعث می‌شود تا گوگل به ارتباط معنایی بین سایت آمازون و کتاب پی ببرد و بتواند آن صفحات آمازون را به خوبی در دسته‌های مرتبط رتبه بندی کند. اما از آنجایی که لینک‌های کمی با انکرتکست «اتومبیل» به آمازون داده می‌شود بنابراین سایت آمازون برای کلمه اتومبیل جایگاه چندان مناسبی در گوگل ندارد.
گوگل ممکن است برای برخی بک لینک‌ها ارزشی قائل نشود و به آن‌ها بها ندهد؛ مثل لینک‌هایی که از منابع غیر قابل اعتماد به سایت شما داده شده‌اند.
بدتر از آن گوگل ممکن است تصمیم بگیرد که بک لینک باید برای جریمه یک سایت استفاده شود اگر به این باور برسد که سایت شما بک لینک را خریداری کرده و درصدد دور زدن انتخابات بوده است تا در واقع بتواند سریع‌تر از آنچه شایسته آن بوده در جایگاه‌های بهتر ظاهر شود، همین این کار را خواهد کرد. (البته توجه داشته باشید که انتخابات یک تمثیل است)

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 112 تاريخ : شنبه 2 مهر 1401 ساعت: 19:01